Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
 
Kategorie
 
Wartość zamówienia:
0,00 zł
Zobacz koszyk
Idź do kasy
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Zdrowie i Tradycja
P.H. Małgorzata Mendyka
ulica Słowiańska 40G
61-664 Poznań
  1. Postanowienia ogólne

    1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

    2. Właścicielem Sklepu jest: Zdrowie i Tradycja Małgorzata Mendyka Poznań, ulica Słowiańska 40 g, NIP 696 154 64 99  tel. +48 609 690 521, adres email: marketing@zdrowieitradycja.pl

    3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

    4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

    5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  2. Zamówienia

    1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

      • emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

      • telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

    2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.

    3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy.

    4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.

    5. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Ich realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego. O czasie dostawy Klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo. termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 48 godzin od dnia dostawy (dwa dni robocze).

    6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Zdrowie i Tradycja zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo.

  3. Płatności

    1. Klient ma do wyboru formy płatności określone przez firmę Zdrowie i Tradycja czyli płatność gotówką/kartą płatniczą przy dostawie bądź gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym Zdrowie i Tradycja w Poznaniu przy ulicy Słowiańskiej 40 G (pawilon handlowy).

    2. Koszty dostawy zrealizowanej przez firmę Zdrowie i Tradycja własnym transportem (samochód dostawczy z chłodnią) zostaną doliczone do kosztów zamówienia i wynoszą odpowiednio:

      • na terenie miasta Poznania 0,-zł o ile wartość zamówienia przekroczy 100,-zł brutto. W przypadku mniejszej wartości koszt dostawy wynosi 5,-zł.

      • na terenie gmin ościennych czyli Swarzędz, Baranowo, Plewiska, Skórzewo itp. 0,-zł o ile wartość zamówienia przekroczy 100,-zł brutto. W przypadku mniejszej wartości koszt dostawy wynosi 15,-zł.
      • w przypadku wątpliwości czy sklep dowozi zamówienia do określonej miejscowości prosimy o kontakt pod numerem  692 254 062.

  4. Wysyłka towaru

    1. W przypadku zamówienia spoza w/w terenu dostawy firma Zdrowie i Tradycja zamówiony towar wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Kosz przesyłki wynosi około 30,-zł i Klient każdorazowo zostanie o niej poinformowany telefonicznie lub mailowo.

    2. Warunkiem realizacji zamówienia jest wcześniejsza płatność przelewem bankowym na konto Sklepu.

    3. W przypadku płatności przelewem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

  5. Reklamacje

    1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien przed odesłaniem go do Sklepu skontaktować się na podany w zakładce Kontakt numer telefonu w celu ustalenia dalszej ścieżki realizacji reklamacji.

    2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

    3. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie zdjęć towarów nie mogą być podstawą reklamacji.

  6. Prawo odstąpienia od umowy

    1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

    2. W terminie 5 dni od zapoznania się z powodami odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

    3. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.

  7. Ochrona prywatności

    1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

    2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

    3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

  8. Własność intelektualna

    1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

  9. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

    1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

    2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

    3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

    4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.

    5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

    6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.